Navigatie

Garantie en klachtenprocedure

De producten in mijn assortiment kies ik zeer bewust. En mijn streven is dan ook deze op correcte en in fantastische staat te leveren bij jou. Toch kan het voorkomen dat een bestelling sneller stuk is of gaat dan je verwacht. Heel vervelend! Je hebt dan aanspraak op de garantie en wettelijk gezien kan je dit binnen twee maanden bij mij kenbaar maken, liefst per mail maar mag ook telefonisch.

Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik hetzelfde product kosteloos opnieuw toesturen. Maar je mag ook kiezen voor jouw geld terug.

Welke garanties heb ik?

Ik verkoop producten in verschillende categoriën, waardoor er verschillende garanties zijn.

Hondenvoer en snacks: Zo zit er i.v.m. houdbaarheid op de eetbare producten als hondenvoer en snacks een kortere garantie van één maand openen van de verpakking. Hiervoor geldt een "Niet lekker? Geld terug!" - garantie. De aangebroken verpakking kun je dan doneren aan bijvoorbeeld het plaatselijk hondenasiel. Is de verpakking nog ongeopend? Dan is de garantie twee maanden, mits het nog zes maanden houdbaar is. Producten in de SALE kunnen dus uitgesloten zijn van garantie i.v.m. de houdbaarheid. Dit wordt aangegeven bij het product in de productomschrijving.

Pet+Me hondenborstels: De hondenborstels van Pet+Me hebben maar liefst een fabrieksgarantie van 5 jaar> !

Hondenspeelgoed: Hondenspeelgoed is lastig om garantie op te geven. Veel winkeliers doen dat ook niet! Omdat ik mij vooral richt op duurzaam en milieuvriendelijk kies ik de hondenspeeltjes ook met zorg uit. Veel hondenspeeltjes in mijn assortiment zijn ontwikkeld dat het de kracht van hondenbeten aan moet kunnen, maar de ene hond gaat net zo lang door tot alles in stukjes ligt en de andere kan jaren met één speeltje. Ik wil je toch als service een garantie bieden op het hondenspeelgoed. Daarom zit (tenzij anders vermeldt in de artikelomschrijving) op het:

  1. ZOGOFLEX speelgoed (m.u.v. de Echo en Air collectie) een garantie van één jaar. Het wordt alleen kosteloos vergoedt als het speeltje kapot is en dus in stukken ligt of er stukken zijn afgebeten. Niet als er alleen krassen te zien zijn.
  2. Op het speelgoed van BecoPets en de Zogoflex Echo en Air collectie zit een halfjaar (6 maanden) garantie. Ook hiervoor geldt in stukken of stukjes eraf gebeten. Niet alleen voor krasjes.
  3. Let op! Het speelgoed wordt eenmalig kosteloos vergoedt met een maximum van 3 speeltjes per klant. Is het duidelijk dat jouw hond alles sowieso wil slopen (onderzoek via foto's/tekst op social media en internet) of maak je misbruik van deze garantie? Dan geef ik mijzelf het recht jou geen hondenspeelgoed meer te verkopen. Hier wordt je uiteraard van op de hoogte gebracht.

Andere producten: Op alle andere producten geldt een garantie van een halfjaar (6 maanden), tenzij anders aangegeven in de productomschrijving en in de meeste gevallen met uitzondering van producten op de SALE-pagina.

Hoe kan ik mijn garantie krijgen en hoe dien ik een klacht in?

Om aanspraak te kunnen doen op de garantie dien je het factuur, die jou digitaal wordt toegezonden bij het plaatsen van jouw bestelling, te bewaren. Het factuur, naam van het product, foto van het kapotte product en jouw ordernummer geef je schriftelijk per mail aan mij door bij het indienen van jouw klacht. De mail met jouw klacht zal ik binnen 14 dagen beantwoorden. Indien het meer tijd nodig zal hebben, zal ik je hiervan op de hoogte brengen. Ik ga voor 100% tevreden klanten! Daarom wil ik graag samen met jou naar de - voor alle betrokken partijen - juiste oplossing zoeken.

Leidt dit niet tot een oplossing? Dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur, waar Het Wolfje hondenspeciaalzaak bij aangesloten is. Dit kan via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2019 Het Wolfje shop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Cookies? Lekker! Helaas, deze niet. Maar wel nodig om de webshop correct te laten werken! Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.